دریچه منهول پلی اتیلن

 

دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه منهول پلی اتیلن : دریچه های سبک انواع مختلفی دارند اما دریچه منهول پلی اتیلن از محبوب ترین و بهترین دریچه ها هستند. این نوع از دریچه ها نتنها از وزن بسیار سبکی برخوردار است بلکه مقاومت خیره کننده ای دارد. پلی اتیلن ها از مواد بسیار قدرتمندی ساخته و تولید میشود. اما ایا روش تولید این نوع دریچه متفاوت است.؟ خیر روش انجام شده تفاوت چندانی ندارد اما خب کمی متفاوت است زیرا مواد ان متفاوت است.

دریچه پلی اتیلن

دریچه ها تنها مختص به چاه ها و فاضلاب ها نیستند بلکه از انها برای پوشش و محافظ های کنتور نیز استفاده میوشد. همانطور که میدانید کنتور ها بر روی زمین و یا بر روی دیوار ها کار گذاشته میشود به همین دلیل نیازمند پوشش ها و دریچه ها هستند. معمولا برای کارگذاشتن دریچه ها برای کنتور باید از دریچه های منهول سبک استفاده کرد تا به راحتی باز و بسته بشود. دریچه ها در تیراژ های بالا به صورت سفارشی نیز تولید میشود میتوان انها را در سایز های سفارشی و لوگو های سفارشی تولید کرد.

دریچه منهول پلی اتیلن

قیمت دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه منهول در انواع و جنس های مختلف تولید میشود اما اگر به دنبال دریچه ای هستید که از قیمت مناسب و تحمل فشار خوبی برخوردار باشد باید دریچه های پلی اتیلن را خریداری نمایید.قیمت این نوع دریچه ها از تمامی دریچه های موجود در بازار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و این نوع دریچه ها دارای طول عمری بسیار مفید است و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. ویژگی های این نوع دریچه عبارتند از :

  1. عمر بسیار طولانی.
  2. ضد سرفت بودن و غیر قابل بازیافت بودن.
  3. مقاوم دربرابر اشعه uv.
  4. نصب اسان و راحتی و در نصب.
  5. وزن بسیار سبک
  6. مقاومت بالا در برابر فشار
  7. امکان تولید در کلاس های سفارشی.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا وارد لینک های ما شوید و با ما تماس بگیرید.