دریچه منهول دسته دوم به هیچ عنوان قابل درک نیست اصلا چرا باید دریچه ای که درحال استفاده در یک مکان است را به مکانی دیگر ببرند و دوباره از آن استفاده کنند. مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا مطمعن هستید این دریچه واقعا درجه دوم است ؟ بیشتر دریچه هایی که سرقت میشوند از مواد اولیه گران قیمت تولید میشوند به همین دلیل قابل بازیافت هستند پس بیشتر توجه سارقان را به خود جلب میکنند و ممکن است دریچه هایی که به شما پیشنهاد میکنند سرقتی باشند.

دریچه منهول دسته دوم

خرید دقیق و مشاوره باعث میشود که خرید بهتری داشته باشید و مهم تر از همه از خریدن دریچه های گران قیمت نیز دور خواهید ماند زیرا این دریچه ها در انواع بسیار مختلفی تولید میشوند و ممکن است از دریچه های منهول نا مناسب و گران تر برای چاه ها و منهول های خود استفاده کنید. باید بدانید که هیچ نیازی به دریجه های ترافیکی برای مکان هایی که تردد خودرو صورت نمیگیرد ندارید و میتوانید از دریچه های تولید شده مخصوص برای پیاده رو ها استفاده کنید که بسیار استاندارد هستند و ایمنی بالایی نیز دارند. استفاده یا خرید دریچه های دسته دو ایمنی مکان استفاده شده را پایین می آورد و همچنین ممکن است این دریچه ها استاندارد های لازم را نداشته باشد و یا مشکلی داشته باشد. پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان از دریچه هایی به عنوان دسته دوم استفاده نکنید زیرا صد در صد در روند تولید و آن مشکلی بوده و یا از راه نا مناسبی به دست آمده و به فروش میرسد.

دریچه های دسته چیست و از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

 

دریچه منهول از دو بخش که شامل طوقه یا همان قاب و درپوش یا همان درب اصلی تولید شده است که برای منهول های فاضلاب و مخابرات و همچنین برق قرار میگیرد و از سقوط افراد و وسایل به داخل آنها جلو گیری میکند. این دریچه ها بازدید و دسترسی به منهول ها را نیز بسیار آسان میکند و به راحتی میتوان وارد چاه ها شد این دریچه منهول در جنس های مختلفی تولید میشود و کمک بسیار زیادی به سیستم های زیر زمینی کرده است. توجه داشته باشید استفاده از دریچه های سرقت شده برای شما دردسر خواهد شد و پیگیری میشود این دریچه ها قیمتی ندارند که به دلیل مقداری ارزان تر خریدن از جنس های بی کیفیت و نا امن استفاده کنید عمر مفید این دریچه ها تا 50 سال نیز میرود پس خیالتان از بابت خرید این دریچه ها راحت باشد.

دریچه های منهول باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

  • در برابر فشار و ضربه های لحظه ای مقاوم باشند و آسیب نبینند
  • دریچه منهول باید عمر مفیدی داشته باشد و در صورت استفاده صحیح تا حدود 30 سال به بالا عمر کند
  • تمامی این پوشش ها و محافظ ها باید دارای طوقه و درب اصلی باشند
  • این درب ها در 3 کلاس اصلی پیاده رویی و ترافیکی تولید میشوند
  • استاندارد ملی این درب ها en124 میباشد
  • این محصول قابلیت صادرات به کشور های دیگر را دارد