روش ساخت دریچه های منهول کوپلیمری

تولید دریچه های منهول کوپلیمری به صورت ذوب انجام میشود مواد اولیه پلیمری و کوپلیمر در هم با مواد hdpe حل میشود تا به مقاومت بالایی برسند. هنگامی که این مواد به داخل قالب ها ریخته میشود شکل قالب را به خود میگیرد. بعد از شکل گرفتن قالب ها با کمک اب خنک و هوای خنک سرد میشود. بعد از انجام این مراحل باید دریچه ها را در انبار نگهداری کرد تا به طور کامل سفت شود تا به کلاس های خواسته شده برسد. قالب های پیش ساخته شده برای دریچه های کوپلیمری عبارتند از سایز های مختلف : 20 . 32 . 60 . 80 . البته برای ساخت دریچه ها در مقدار های بالا تر میشود قالب تولید کرد تا قالب دلخواه نیز ساخته بشود.

تفاوت دریچه منهول کوپلیمری با دیگر دریچه ها

شاید درجایی که چاه حفر کرده اید نیاز باشد که درب منهول ان به راحتی باز وبسته شود پس باید از چه دریچه ای استفاده کرد.؟ باید دریچه ای انتخاب کرد بدون سختی اضافی درب ان باز شود و چه دریچه ای بهتر از این نوع دریچه بقیه دریچه ها به سختی باز و بسته میشود به همین دلیل نمیشود از انها برای این مکان استفاده کرد. این دریچه هم به صورت لولا دار هست هم به صورت پیچی که لولا دار بسیار راحت تر باز و بسته میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید و یا در پایین همین پست با کامنت باما در ارتباط باشید(باتشکر منهول سنتر)