منهول سنتر

تولید و فروش دریچه های منهول در سایز ها و اندازه های مختلف

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریچه منهول ترافیکی

دریچه منهول ترافیکی

 

دریچه منهول کوپلیمری ترافیکی 25 تن برای استفاده در جاهایی است که رفغت امد بیشتر است و فشاری بیشتری به دریچه ها وارد میشود تولید میشود. این نوع کلاس یعنی کلاس C250 در سایز های 32 و بیشتر در سایز 60 به بالا تولید میشود. این نوع دریچه ها معمولا در خیابان های قابل استفاده است زیاد با رفت و امد خودرو بر روی انها مشکلی برای دریچه ها پیش نمی اید. این دریچه ها با ترکیب مواد پلی اتیلن و مواد پ.پ تولید میشود تا به مقاومت دلخواه برسد.

کلاس C250 چیست؟

کلاس C250 تنها برای دریچه های منهول کوپلیمری نیست بلکه این کلاس برای تمامی دریچه های منهول کابرد دارد. این کلاس نشان دهنده تحمل فشاری است که دریچه ها تحمل میکنند و تا ان فشار مجاز است که به این دریچه ها فشار وارد شود. در بیشتر دریچه ها این کلاس ها روی انها هک میشود و در بعضی دریچه های دیگر این کلاس روی انها هک نمیشود. دریچه های منهول چدنی و دریچه های منهول کوپلیمری معمولا روی انها هک نمیشود.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

۳۰ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi

دریچه منهول لولا دار

دریچه منهول لولا دار

دریچه های منهول در انواع بسیار متعددی تولید میشود که بیشترین تولیدی این دریچه ها به صورت لولا دار است.

دریچه منهول لولا دار کارایی بهتر و راحت تری نسبت به دیگر دریچه های منهول دارد زیرا باز و بست کردن این دریچه ها بسیار راحت تر از دریچه های منهول بدون لولا است لولا ها بیشتر برای راحت باز و بست شدن دریچه ها تولید میشود فکر کنید یک در بدون لولا باشد چقدر باز و بست کردن این در ها دشوار خواهد بود؟ درسته برای هر بار باز و بسته کردن در باید نیرویی بیشتر از دوبرابر نیروی لازم برای باز کردن در لولا دار را دارید باید استفاده کنید از لولا ها میشود برای انواع دریچه های منهول استفاده کرد اما این لولا ها برای دریچه های منهول چدنی کاربرد بیشتری دارد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک های ما مراجه کنید.

دریچه فاضلاب

۳۰ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi

دریچه منهول بتنی

دریچه منهول بتنی

دریچه های منهول بتنی از پر فروش ترین و محبوب ترین دریچه های حال حاظر بازار است که دارای ویژگی های بسیار زیادی است که عبارتند از : 

  1. عمر بسیار طولانی مدت تا حدود 50 سال.
  2. قیمت مقرون مصرفه نسبت به دیگر دریچه ها.
  3. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار های وارد شده.
  4. امکان ثبت برند یا نام تجاری بر روی دریچه.
  5. رعایت درست مبلمان شهری
  6. زیبایی دریچه ها

دریچه بتنی

دریچه های بتنی در انواع و سایز های مختلفی تولید میشود از دریچه های کنتور گرفته تا دریچه های منهول مخابرانی و .... درب های منهول برای حفاظت از چاه ها منهول ها استفاده میشود که از انها در برابر سقوط اجناس دریگر محافظت میکند. دریچه های منهول بتنی بسیار کاربرد های مختلفی دارد به همین دلیل است که این دریچه ها در سایز های مختلفی تولید میشوند هر کدام از این سایز ها کاربرد های خاص خود را دارد.

 

خرید دریچه منهول بتنی 

شما برای خرید دریچه های منهول میتوانید وارد لینک های رنگی شوید و با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. وارد لینک های آبی رنگ شوید تا به سایت اصلی ما هدایت شوید. سایت ما دارای لیست قیمت بروز میباشد و میتوانید به راحتی دریچه های خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمامی دریچه های شرکت ما به صورت استاندارد بوده و دارای ضمانت نامه شکستگی هستند.

۳۰ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۰۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi

حمیدرضا ذبیحی شمس | hamidrezazabihishams

حمیدرضا ذبیحی شمس

طراح سایت منهول سنتر و سایت های صنعتی بزرگ. دانشجوی دانشگاه شهر قدس در رشته معماری و نقشه کشی. انجام سئو سایت به صورت حرفه ای سایت های سئو شده عبارتند از : (پتیلن صنعت . لوله سنتر . ابیاران صنعت . اران شید . منهول سنتر . پایپ لندی . و....).

hamidrezazabihishams

سابقه فعالیت در بازار اهن شاداباد از سال 96 تا به امروز در صنعت ابرسانی و اب و فاضلاب.متخصص در فروش انواع دریچه های منهول فاضلابی و مخابراتی در انواع متریال های ساخته شده و همچنین فروش انواع لوله و اتصالات ان.

 

علاقه ها : 

1. سئو سایت و طراحی سایت

2. کد نویسی و برنامه نویسی 

3. جوشکاری و اتصالات لوله ها

4. تماشای فیلم و انیمیشن ها

5. خودرو و تعمیرات خودرو ها   

 

برای ثبت سفارش طراحی سایت و سئو به صورت حرفه ای لطفا با من در ارتباط باشید.

(چیجوری؟ زیر همین پست کامنت بزار)

۳۰ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi

دریچه منهول در تبریز

دریچه منهول در تبریز

دریچه منهول در تبریز : به حال هنگامه پیاده روی در خیابان هایی را دیده اید که بدون محافظ باشد.؟اگر چنین چیزی را مشاهده کردید یعنی اینکه خطر تمام وسایل نقلیه و حتی افرادی که از خیابان عبور می‌کنند را تهدید می‌کند پس چرا این منهول ها یا چاه ها بدون محافظ است.؟ این به دلایل زیادی اتفاق می افتد و بیشتر ان شکسته شدن دریچه های منهول و یا سرقت شدن این دریچه ها. اما راحل این مشکل ها چیست؟ باید از ردیچه های ضد سرقت استفاده کرد تا این منهول ها بدون محافظ نشود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

دریچه منهول

۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi

دریچه منهول در مشهد

دریچه منهول در مشهد

تمامی شهر های بزرگ نیازمند سیستم های زیر زمینی برای انتقال اب و فاضلاب هستند هرچقدر این شهر ها بزرگ تر باشد وسعت این سیستم های زیر زمینی نیز بیشتر میشود و باعث میشود که استفاده از دریچه های منهول بیشتر شود.خب به صورت عادی تمامی شهرداری های شهر ها باید برای منهول ها و چاه های فاضلاب خود فکری بکنند اما شهری به بزرگی مشهد باید تعداد بیشتری پوشش منهول نسبت به دیگر شهر ها در سیستم فاضلاب خود استفاده کند و تنها جایی که میتوان ان را پیدا کرد سرچ کردن ان در گوکل است و بهترین و راحت ترین شکل بازدید از سایت وارد کلمات کلیدی با پسوند شهر میباشد پس باعث تعجب نمیشود که چرا این تعداد از سرچ در گوگل اختصاص به شهر مشهد دارد. به همین دلیل است که بیشتر سرچ های گوگل برای شهر های بزرگ استفاده میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید

دریچه منهول

 

۲۱ شهریور ۰۰ ، ۰۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi

کارخانه دریچه منهول

کارخانه دریچه منهول

امروزه کارخانه های زیادی برای تولید دریچه های منهول باکیفیت و مقاوم تلاش میکنند. این کارخانه ها برای تولید دریچه های منهول از متریال های مختلفی نیز استفاده میکنند که در ادامه مطلب به ان اشاره خواهد شد. از مهمترین کارخانه های موجود در ایران کارخانه تولید و فروش دریچه های نانو و کوپلیمری هستند.این نوع دریچه ها به دلیل وزن کم و ومقاومت باورنکردنی محبوبیت بسیار خوبی در بازار دارد. این دریچه ها نیز در سایز های 20 تا 80 تولید میشود. این دریچه ها به نام های دیگری مانند دریچه های منهول پلی اتیلن یا دریچه های منهول پلاستیکی شناخته میشود. کلاس های موجود برای این دریچه ها مانند دریگر دریچه ها است و کلاس های درخواستی نیز به صورت سفارشی تولید میشود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز لطفا با شماره های در تماس باشید.

دریچه منهول

۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hamidreza zabihi